Dlaczego warto praktykować jogę

Praktykując ćwiczenia fizyczne jogi (asany) i mentalne (medytacja) dążymy do wykształcenia umiejętności koncentracji i zwiększenia świadomości ciała, które są drogą do poprawy zdrowia. Praktykując jogę odnajdziesz równowagę, harmonię i odnowienie zasobów energetycznych. Joga odpręża, pozwala zdystansować się do problemów i odkryć radość życia.

Joga w naszej szkole jest bezpieczna i zdrowa. Każdy z naszych nauczycieli to solidnie wykształcony pasjonat. Osoby dołączające do naszej praktyki ćwiczą pod okiem doświadczonych nauczycieli, uwzględniających indywidualne potrzeby uczestników i ich ograniczenia zdrowotne. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa na zajęciach.

Doświadczaj z nami tego co daje joga w naszym przyjaznym azylu.

Joga to nie zajęcia grupowe, ale indywidualna praktyka odbywana w grupie. Grupy, w których praktykujemy są małe – od 4 do 16 osób co pozwala na zachowanie przyjaznej, domowej atmosfery.

Joga prowadzi do zdrowia.
Joga przynosi spokój.
Joga jest dla każdego.

Które zajęcia wybrać?

Osoby cierpiące na bardzo poważne schorzenia kręgosłupa lub inne choroby współistniejące (utrudniające codzienne funkcjonowanie) zachęcamy do rozpoczęcia praktyki od zajęć indywidualnych.

Jeśli nie chorujesz na nic poważnego i chcesz rozpocząć swoją przygodę z ruchem po długiej przerwie – wybierz z grafiku dowolne zajęcia oznaczone cyfrą 1.

Wiele osób zastanawia się czym różni się hatha joga od jogi Iyengara i które zajęcia wybrać. Obie te grupy są przeznaczone dla początkujących, a to co je różni przede wszystkim to osobowość nauczyciela. Każdy uczeń ma swoje osobiste preferencje dotyczące prowadzącego. Dlatego zachęcamy do odwiedzenia kilku nauczycieli w naszym studio i wybrania tego, u którego praktykowanie najbardziej nam pasuje.

Jeśli praktykujesz u nas dłużej (regularnie powyżej 3 miesięcy) – wybierz z grafiku grupę oznaczoną cyfrą 2.

Przeczytaj więcej tutaj: które zajęcia wybrać?