Joga w ciąży

Zajęcia dla przyszłych i młodych mam odbywają się w miłej kameralnej atmosferze. Program został opracowany, tak aby przygotować ciało i umysł do ciąży, zadbać o dobrą formę podczas ciąży i przygotować do porodu oraz ułatwić odzyskanie sylwetki po urodzeniu dziecka.

Regularne ćwiczenia niosą za sobą szereg korzyści dla przyszłych mam:

  • pozwalają utrzymać właściwą masę ciała w trakcie ciąży,
  • przygotowują do porodu od strony wydolnościowej,
  • zapobiegają obrzękom,
  • zapobiegają powstawaniu żylaków,
  • powodują wzrost pojemności życiowej płuc,
  • przeciwdziałają zaparciom,
  • przeciwdziałają bólom kręgosłupa i głowy,
  • uelastyczniają i rozciągają mięśnie dna miednicy, krocza i stawów biodrowych
  • przyspieszają powrót do formy po porodzie

 

Podczas zajęć duża uwagę skupiamy na części relaksacyjnej, dzięki czemu skupisz swoje emocje i myśli na sobie i dziecku. Szczęśliwa i zrelaksowana będziesz miała więcej energii i dużo łatwiej poradzisz sobie z dolegliwościami towarzyszącymi ciąży i podczas porodu.

Zapraszamy przyszłe mamy od 12 tygodnia ciąży.

Przed pierwszymi zajęciami skonsultuj się z lekarzem i poproś o zaświadczenie o braku przeciwwskazań do ćwiczeń.

Nauczyciel: Ania Parol – Duchińska

Termin:

  • Wtorek 10:30-11:30
  • Środa 18:00-19:00 (od 22.03 zmiana, zajęcia od 17:10 do 18:00)
  • Czwartek 10:30-11:30